Palautukset ja hyvitykset
Palautus- ja hyvityskäytäntö – Fridhult
Fridhultilla haluamme tarjota sinulle mahdollisimman sujuvan ja turvallisen ostokokemuksen.
Jos et ole täysin tyytyväinen ostokseesi, tarjoamme helpon palautusvaihtoehdon.
Lue tämä käytäntö huolellisesti.
1. Palautusaika
Sinulla on 30 päivää tilauksen vastaanottamisesta aloittaa palautus.
Voit peruuttaa tilauksesi yhden (1) tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä.
Tämän määräajan jälkeen tilausta ei voi enää peruuttaa. Tällöin sinun tulee odottaa toimitusta ja palauttaa tuote tämän palautuskäytännön mukaisesti.
2. Palautusprosessi
Aloita palautus seuraamalla näitä ohjeita:
Lähetä sähköposti osoitteeseen tuki@fridhult.fi ja kerro tilausnumerosi sekä palautuksen syy.
Pakkaa tuote huolellisesti, jotta se ei vahingoitu kuljetuksen aikana.
Lähetä tuote palautusosoitteeseen (saat ohjeet sähköpostitse).
Kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet tuotteen, käsittelemme hyvityksesi.
3. Hyvitysehdot
Kun olemme vastaanottaneet tuotteen, lähetämme vahvistuksen palautuksen vastaanottamisesta.
Jos palautus hyväksytään, hyvitys käsitellään 10 arkipäivän kuluessa alkuperäiselle maksutavalle.
Palautuskustannukset maksaa asiakas, ellei tuote ole viallinen tai väärin toimitettu.
4. Tuotteet, joita ei voi palauttaa
Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa:
Henkilökohtaisesti räätälöidyt tuotteet (esim. erikoistilaukset tai mittatilaustuotteet).
5. Peruuttamisoikeuslomake
Jos haluat käyttää peruutusoikeutta, täytä alla oleva lomake ja lähetä se meille sähköpostitse:
Peruuttamislomake
Vastaanottaja:
tuki@fridhult.fi
Haluan täten peruuttaa ostokseni seuraavasta tuotteesta:
Tilausnumero:
Tilauspäivämäärä:
Vastaanottopäivämäärä:
Asiakkaan nimi:
Osoite:
Allekirjoitus: (jos lähetetään paperimuodossa)
Päivämäärä:
6. Yhteystiedot
📧 Sähköposti:
tuki@fridhult.fi
🌐 Verkkosivusto:
www.fridhult.se
Autamme mielellämme kaikissa palautuksiin ja hyvityksiin liittyvissä kysymyksissä.
Kiitos, että asioit Fridhultilla!